Dažni klausimai

Dažniausiai pirkėjų užduodami klausimai

Jūsų patogumui paruošėme atsakymus į dažniausiai pirkėjų užduodamus klausimus apie pirkimą internetinėje jojimo prekių parduotuvėje, atsiskaitymo būdus, prekių pristatymą ir grąžinimą bei klausimus kitomis svarbiomis temomis. Kviečiame peržiūrėti klausimus – galbūt jums rūpimas atsakymas pateiktas šiame puslapyje.

Ar galima įsigytas jojimo prekes atsiimti parduotuvėje?

Įsigytas jojimo prekes galima atsiimti Sudervės žirgyne „Laisvalaikio žirgai“ Vilniaus rajone. Žirgyno adresas: Grikienių g. 22, Grikieniai, Vilniaus r. sav. Darbo laikas: I-VII 10:00-22:00. Prekes atvykite atsiimti tik sulaukę pranešimo, jog jūsų užsakymas jau paruošas (pranešimas siunčiamas SMS žinute ir el. paštu).

Daugiau informacijos apie prekių atsiėmimą ir pristatymą rasite puslapyje Pristatymas.

Kada gausiu įsigytas prekes?

Jojimo prekes, kurias turime savo sandėlyje, įprastai pirkėjams pristatome per 1-2 darbo dienas, o prekes, užsakomas iš gamintojų sandėlių – per 5-10 darbo dienų. Preliminarus konkrečios prekės pristatymo terminas, atsižvelgiant į pasirinktą pristatymo būdą, nurodomas tos prekės puslapyje.

Daugiau informacijos apie prekių pristatymą rasite puslapyje Pristatymas.

Kaip pasinaudoti nemokamo pristatymo galimybe?

Įsigijant prekių už 60,00 Eur ar didesnę sumą, jas į bet kurį, jūsų pasirinktą OMNIVA paštomatą pristatysime nemokamai. Prekių krepšeliui pasiekus ar viršijus 60,00 Eur sumą bei atsiskaitymo puslapyje pasirinkus pristatymo būdą „OMNIVA paštomatas“ pristatymo mokestis nebus taikomas. Prekių atsiėmimas Sudervės žirgyne „Laisvalaikio žirgai“ yra nemokamas, nepriklausomai nuo užsakymo vertės.

Daugiau informacijos apie prekių pristatymą rasite puslapyje Pristatymas.

Kaip išsirinkti tinkamą dydį?

Prie daugelio parduodamų jojimo prekių yra pateikiamos dydžių lentelės, kuriomis naudojantis galėsite nesunkiai išsirinkti tinkamą dydį. Vadovaukitės dydžių lentelėse pateikiamomis instrukcijomis.

Jeigu dydžių lentelės nerandate arba reikalinga papildoma pagalba pasirenkant reikiamą dydį – susisiekite su mumis, stengsimės kuo greičiau ir išsamiau atsakyti.

Ką daryti jeigu parduotuvėje nerandu man reikalingos prekės?

Pabandykite pasinaudoti prekių paieška – paieškos laukelyje įrašykite, ko ieškote, pvz. šalmas, kelnės, batai, kamanos, balnas. Jeigu internetinės parduotuvės kataloge vis tiek nerandate jums reikalingos prekės – susisiekite su mumis ir mes pasistengsime kuo skubiau peržiūrėti visų mūsų jojimo prekių tiekėjų asortimentą bei pasiūlyti jums reikalingą prekę.

Kokiais būdais galima atsiskaityti už prekes?

Už išsirinktas jojimo prekes galima atsiskaityti naudojantis elektroninės bankininkystės paslaugomis (Swedbank, SEB bankas, Luminor, Šiaulių bankas, Citadelė, Revolut, N26) bei mokėjimo kortelėmis (Mastercard, Visa). Už prekes taip pat galima atsiskaityti dalimis, naudojantis mūsų partnerių InBank paslaugomis (InBank Mokilizingas, Moki3).

Daugiau informacijos apie atsiskaitymą už prekes rasite puslapyje Atsiskaitymas.

Ar atsiskaitymas internetinėje parduotuvėje yra saugus?

Patogų, saugų ir greitą atsiskaitymą internetu užtikrina MakeCommerce mokėjimų surinkimo platforma. MakeCommerce yra mokėjimo tarpininko Maksekeskus AS prekinis ženklas. Maksekeskus AS – dukterinė Eesti Post AS (Omniva) įmonė, kuri veikia prižiūrint Estijos finansinei priežiūros institucijai, bei yra registruota kaip Lietuvos finansų rinkos dalyvis Lietuvos Banke. Internetinėje parduotuvėje taip pat yra įdiegtas SSL sertifikatas, kuris užtikrina, kad visi duomenys yra perduodami saugiai, todėl atsiskaitymas internetinėje parduotuvėje yra visiškai saugus.

Daugiau informacijos apie atsiskaitymą už prekes rasite puslapyje Atsiskaitymas.

Ar jojimo prekes galima grąžinti?

Jeigu įsigytos jojimo prekės jums netiko ar nepatiko, jas galite grąžinti per 14 dienų ir mes grąžinsime visus jūsų sumokėtus pinigus. Grąžinti negalima dovanų kuponų ir kortelių, iš gamintojų sandėlių užsakomų jojimo balnų bei pagal individualius pirkėjo pateiktus išmatavimus gaminamų jojimo batų.

Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite puslapyje Grąžinimas.

Ar galima įsigyti dovanų kuponą?

Kviečiame padovanoti galimybę išsirinkti ir įsigyti jojimo prekių parduotuvės Cavalleria.lt dovanų korteles. Tai puiki dovana bet kuriam žirgų mylėtojui, suteikianti galimybę išsirinkti būtent tai, ko reikia labiausiai.

Daugiau informacijos apie dovanų korteles rasite puslapyje Dovanų kortelės.

Kaip panaudoti dovanų kortelę?

Išsirinkę norimas įsigyti jojimo prekes ir susidėję jas į krepšelį, krepšelio arba apmokėjimo puslapyje įveskite dovanų kortelėje nurodytą nuolaidos kodą, bei paspauskite mygtuką „Pritaikyti nuolaidą“. Visam jūsų pirkinių krepšeliui bus automatiškai pritaikyta nurodyto dydžio nuolaida.

Daugiau informacijos apie dovanų korteles rasite puslapyje Dovanų kortelės.

Ką daryti jeigu nurodžiau neteisingus pirkėjo duomenis?

Jeigu užsakymo pateikimo metu suklydote ir nurodėte neteisingus pirkėjo duomenis (vardą, pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį ar adresą) – susisiekite su mumis el. pašto adresu info@cavalleria.lt ir patikslinkite neteisingai nurodytus duomenis, kad galėtume juos atnaujinti internetinės parduotuvės užsakymų valdymo sistemoje.

Kaip bus tvarkomi mano asmeniniai duomenys?

Mes gerbiame kiekvieno pirkėjo teisę į privatumą ir renkame tik užsakymui įvykdyti būtinus asmeninius duomenis. Šiuos duomenis tvarkome itin atsakingai, laikydamiesi aukščiausių saugumo standartų.

Daugiau informacijos apie asmeninių duomenų tvarkymą rasite puslapyje Privatumo politika.

Jeigu atsakymo į jums rūpimą klausimą šiame puslapyje nerandate – susisiekite su mumis, stengsimės kuo greičiau ir išsamiau atsakyti.